Fwd: Hjertestarterkursus

———- Forwarded message ———Fra: Kvols Forsamlingshus <kvolsforsamlingshus@gmail.com>Date: tor. 10. okt. 2019 kl. 08.29Subject: HjertestarterkursusTo: Hej, Tirs. 22/10 kl. 16-18: Kursus i hjertestarter i Kvols Forsamlingshus. Der er plads til 12 kursister. Dette er sidste kursus, som Trygfonden afholder i Kvols. Hjertestarteren sidder midt i byen på gavl af Milters hus (Virksundvej 21) – vi får … Læs mere Fwd: Hjertestarterkursus

Fwd: 2 x Kvols-arrangementer + årsplan & kontingent

———- Forwarded message ———Fra: Anette Vinther <anp@viborg.dk>Date: søn. 29. sep. 2019 kl. 16.40Subject: 2 x Kvols-arrangementer + årsplan & kontingentTo: Kvols Forsamlingshus <kvolsforsamlingshus@gmail.com>, taarupborgerforening@gmail.com <taarupborgerforening@gmail.com>Cc: Kim Buus <buras@mail.dk>, karengoulnielsen@gmail.com <karengoulnielsen@gmail.com>, alice@8831.dk <alice@8831.dk>, slagtehusvej3@gmail.com <slagtehusvej3@gmail.com>, Alis Ejsing <alisejsing@hotmail.com>, midwinther@gmail.com <midwinther@gmail.com> Så er der to nye Kvols-arrangementer og en årsplan. Fre 4/10 kl. 18: Kortspil & lasagne … Læs mere Fwd: 2 x Kvols-arrangementer + årsplan & kontingent