HJERTESTARTERKURSUS

Trygfonden  tilbyder hjertestarterkursus i Taarup forsamlingshus.  Tirsdag d. 27. november kl 15.30 – 18.30 Kurset er et genopfriskningskursus for tidligere deltagere; men nye deltagere er også velkomne. Der er 12 pladser og tilmelding skal ske til Birte Phillips på tlf. 25145097 eller på email bpforening@gmail.com. Sidste frist for tilmelding er 11. november 2018

Invitation til FÆLLESSPISNING i forsamlingshuset d. 16. november kl. 18.00

Vi er en lille flok som fik lyst til at lave en god stor portion simremad, og derfor inviterer vi til et par hyggelige timer i forsamlingshuset,  hvor vi spiser lidt godt mad og drikker en kop kaffe sammen. Tilmelding skal ske senest d. 14. november.  Du kan ringe eller sende en SMS på 25145097 📲 … Læs mere Invitation til FÆLLESSPISNING i forsamlingshuset d. 16. november kl. 18.00

Opdateret hjemmeside

Borgerforeningen har opdateret sin hjemmeside. Den "gamle" hjemmeside under www.taarupsogn.dk er omdiririgeret til www.taarupborgerforening.dk. Begge adresser (domæner) er borgerforeningens, og vil føre til samme startside. Hjemmesiden har et nyt layout og indeholder lidt flere informationer end den gamle. Blandt andet kan de seneste Taarupmails ses til højre under "seneste indlæg". Brug funktionen "Søg", hvis der … Læs mere Opdateret hjemmeside

BOGHUSET skal i vinterhi

Kære BogHUSbruger Viborg Bibliotek anmoder om at udlånte bøger returneres til Boghuset senest ved udgangen af uge 43,  da huset afhentes i løbet af uge 44 for at komme i vinterhi. Hvad har jeres holdning været til boghuset, skal vi anmode om at være med igen næste år? Svar til bpforening@gmail.com