Sankt Hans

Sankt Hans nærmer sig, og nu er der mulighed for at lægge brænde på bålet for enden af Fjordvej – husk at lægge det så vidt muligt oven på bålet. Lad os få et fint stort bål. Om spisning og bål se vedhæftede fil. Skt.-Hans-2019.docx

Havnefest i Hjarbæk – lørdag den 15/06-2019

Knudby´s hold til Fjorddysten er nu udvalgt og vi håber at det i år lykkes at løbe med trofæet. Holdet består af:Erling TovborgRasmus BotoftBjørn SigurjonssonMax Wanzenried Som det fremgår af programmet vil der være musikalsk underholdning med Rooster Swing, og som det kan ses af holdsammensætningen til fjorddysten, så er de tre første personer som … Læs mere Havnefest i Hjarbæk – lørdag den 15/06-2019

Fwd: 2 x Kvols-arr

———- Forwarded message ———Fra: Kvols Forsamlingshus <kvolsforsamlingshus@gmail.com>Date: lør. 25. maj 2019 kl. 16.11Subject: Fwd: 2 x Kvols-arrTo: Hej! husk at der er: Legepladsdag på tirs. 28/5 kl. 17 (grill kl. 18) og Kajakaften på Kvols Havn tirs. 4/6 kl. 19 – pulled pork-burgere kan købes.   god weekend Seddel_legepladsdag_kajakaften.pdf