Seneste Taarup mail

Sømarked 2019 – program og invitation

Kære alle Dette års Sømarked ved Jordbro Engsø afholdes i år den 25. august 2019 fra 10.00 til 16.00. Der vil være officiel indvielse af de nye faciliteter, boder med lokale produkter, unikt håndværk, musikalsk underholdning og friluftsgudstjeneste – så kig endelig forbi. Skulle du have lyst til at have en stand, med nogle af … Læs mere Sømarked 2019 – program og invitation

Kammermusikfestival 26. – 29. juli

Vær opmærksom på at koncerten i Tårup Kirke søndag d.28. juli er rykket til kl. 15 26. juli 2019 kl. 16 Kvols Kirke:  J.S. Bach: Solosuiter for cello, Solopartitaer for violin kl. 20 Lynderup Kirke Kvartet af M. Ravel og W.A. Mozart “Jagd” 27. juli 2019 kl. 16:00 i Rødding Kirke: J.S. Bach: Goldberg Variationer for … Læs mere Kammermusikfestival 26. – 29. juli

Udsættelse af fællesspisningen den 9. august

Da det har vist sig, at den nye sognepræst for V-F-R-T-K pastorat, Johannes Lunn skal ordineres i Viborg Domkirke den 9. august – og vi tænker, at mange af jer gerne vil til ordination, har vi valgt at UDSÆTTE fællesspisningen i Taarup Forsamlingshus til fordel for Løgstrup Friplejehjem til en gang i efteråret. I vil høre nærmere, … Læs mere Udsættelse af fællesspisningen den 9. august

Sommernyt fra kirkerne

Se den vedhæftede fil. Mvh   Mogens Jacobsen Tarup Kvols menighedsråd Sommernyt_2019.pdf

Nye (bus-)tider

Hej igen, Lige en opfølgning på vores bud-udfordringer; jeg har henvendt mig til Midttrafik mht mængden af flexbusafgange til/fra Løgstrup (særligt på 'ikke skoledage') og med forslag om at fleksbusserne ligeså godt kunne køre passagerene helt til Viborg i stedet for at køre TOMME, når de alligevel skal ind til byen. Derfra bliver der henvist … Læs mere Nye (bus-)tider