Seneste Taarup mail

Reminder: Affaldsindsamling søndag den 31. marts kl. 10

Affaldsindsamling søndag den 31. marts 2019     Knudby-Borup og Kvosted, samler affald   Fra kl. 10. til ca. 12. Vi mødes ved bålhytten, i Knudby,  til en kop kaffe og en bolle  inden vi går i gang. Husk hansker, vi har engangshansker hvis nødvendig.   Hilsen Flemming og Tune   Arr. Taarup .borgerforening Kontaktperson: … Læs mere Reminder: Affaldsindsamling søndag den 31. marts kl. 10

Invitation til menighedsmøde mandag 25. marts fra kl 17:00 i Taarup præstegård

Menighedsmøde-25.03.2019-Taarup-præstegård.pdf

Torsdag den 21. marts kl. 19.00 i Taarup Forsamlingshus

Ved den ordinære generalforsamling var det ikke muligt at finde 2 nye kandidater til bestyrelsen, derfor afholdes der en ekstraordinær generalforsamling (se bilag) At være medlem af borgerforeningens bestyrelse kræver ikke meget: Der afholdes ca  10 møder årligt, hver af ca 2 timers varighed.  Borgerforeningens bestyrelse skal først og fremmest sikre at vi har … Læs mere Torsdag den 21. marts kl. 19.00 i Taarup Forsamlingshus

Forårscafé i Kvols fre 22/3

Hej Knudby/Taarup!   Der er forårscafé i Kvols fredag 22/3 kl. 18. Koret fra Knudby kommer bl.a. – bemærk tilmelding senest på søndag 17/3 (vi lukker ved 95 tilmeldte)   Hilsen Anette 30339730 Seddel_forårscafé.pdf

Invitation til foredraget “Vores urolige klode” tirsdag den 19. marts kl. 19.00

Endnu en gang byder vi velkommen til et naturvidenskabeligt foredrag i Taarup forsamlingshus. Foredraget live-streames fra Aarhus Universitet. Der er ingen tilmelding og foredraget er gratis. Der kan købes kaffe, øl og vand. Vores-urolige-klode.pdf