Seneste Taarup mail

HJERTESTARTERKURSUS

Trygfonden  tilbyder hjertestarterkursus i Taarup forsamlingshus.  Tirsdag d. 27. november kl 15.30 – 18.30 Kurset er et genopfriskningskursus for tidligere deltagere; men nye deltagere er også velkomne. Der er 12 pladser og tilmelding skal ske til Birte Phillips på tlf. 25145097 eller på email bpforening@gmail.com. Sidste frist for tilmelding er 11. november 2018

Invitation til FÆLLESSPISNING i forsamlingshuset d. 16. november kl. 18.00

Vi er en lille flok som fik lyst til at lave en god stor portion simremad, og derfor inviterer vi til et par hyggelige timer i forsamlingshuset,  hvor vi spiser lidt godt mad og drikker en kop kaffe sammen. Tilmelding skal ske senest d. 14. november.  Du kan ringe eller sende en SMS på 25145097 📲 … Læs mere Invitation til FÆLLESSPISNING i forsamlingshuset d. 16. november kl. 18.00

0 comments

Invitation til foredraget “Naturens nyttige dræbermolekyler” tirsdag den 30. oktober

Naturens-nyttige-dræbermolekyler.pdf

Tårup Kor 1998-2018

Invitation-reception-jubilaeum.pdf Invitation-reception-jubilaeum.docx

DOX-BIO Ulbjerg

Onsdag den 17. oktober kl. 19:00 vises Dokumentarfilmen FEMINISTEN i konfirmandstuen Sundstrupvej 1 i Ulbjerg. Billetpris kr. 40,- ved indgangen. Kaffe, Øl og Vand kan købes. Lidt om fiilmen: En film om et feministisk fyrtårn og et på een gang stærkt og skrøbeligt kvindeliv. Gudrun Schyman har ofte befundet sig i stormens øje. I 1993 … Læs mere DOX-BIO Ulbjerg