Generelt:
Lejeaftalen gælder fra kl 9.00 til næste dag kl. 8.00, med mindre andet er aftalt.
Ødelagt service/inventar erstattes med genanskaffelsesprisen
Duge afleveres vasket og foldet sammen.
Parkering skal, i videst mulig omfang, ske på forsamlingshusets grund, der er dog mulighed for at parkere en enkelt række biler på parkeringspladsen på modsatte side af vejen
DOG IKKE FORAN HUSETS PORTE/DØRE.
BILAG til lejeaftale:
Lejen er incl. brug af el og varme, toiletpapir, opvaskemiddel, affaldssække (klare poser).
Lejer skal selv medbringe:
Viskestykker, karklude, håndklæder, håndsæbe etc.
Retningslinjer for aflevering af forsamlingshuset
Inden du forlader forsamlingshuset skal du sørge for at huset afleveres rengjort og følgende ting skal være ordnet medmindre andet er aftalt:
Gulv i sal fejes og vaskes med fugtig klud
- Koste og mopper til gulvvask står på trappen op til loftet. Der bruges ikke rengøringsmiddel med mindre gulvet er meget beskidt og klistret
Toiletter rengøres og gulvet vaskes – også i kælder
Gulv i køkken fejes og vaskes
Måtte i gang støvsuges og gulvet vaskes
- Støvsuger står på depotet
Køkkenmaskiner rengøres:
- Komfur rengøres
- Opvaskemaskine – renseprogram køres – se vejledning på væggen over køkkenvasken
- Kaffemaskine tømmes for kaffe og rent vand køre igennem
- Køleskab i køkken rengøres og slukkes efter brug
- Køleskab og fryser på depot rengøres
Skraldespande tømmes og nye poser sættes i
Flasker og dåser skal i glascontainer og ikke i affaldscontainer
Alle radiatorer i stor og lille sal sættes på ”5”(skrues helt op)
Borde og stole stables (som modtaget)
Området omkring huset skal efterlades ryddeligt
Efterlad huset som du selv ønsker at modtage det