Seneste Taarup mail

Onsdag fra 14 – 18

Det lokale bibliotek er åben 📒📕 Tom-31.pdf

Vandkvalitet

Bare som service-info. Vores drikkevand er, som I kan se på vedhæftede laboratoriesvar, i allerfineste orden 😊   Med venlig hilsen Knudby Vandværk Analyse-af-Knudby-drikkevand-2020.pdf

Aflysning af livestreamede foredrag fra Aarhus Universitet

Hej alle sammen Det kommer nok ikke som en overraskelse, at de resterende foredrag i denne omgang nu er aflyst. Aarhus Universitet har sendt besked ud om, at de 3 resterende foredrag i stedet vil blive udbudt i et af de kommende semestre – hvornår vides endnu ikke. Vi lukker derfor forårssemesteret ned nu og … Læs mere Aflysning af livestreamede foredrag fra Aarhus Universitet

Savner du en bog?

bøger.pdf

Ændring af de planlagte foredrag om naturvidenskab

Hej Alle Jeg har modtaget denne opdatering fra Aarhus Universitet: På grund af situationen med coronavirus har vi foreløbig valgt følgende: Vi udsætter foredraget 'Dybhavet – nyt fra en ukendt verden' – det gennemføreres altså ikke den 31. marts. Vi udsætter foredraget 'Ig Nobel Prize: first laugh, then think' – det gennemføreres altså ikke den 14. april. I behøver ikke at … Læs mere Ændring af de planlagte foredrag om naturvidenskab