Foto fra Jordbro Engsø

Kære Kvols, Kvosted og Knudby

Ligger du inde med et super godt foto fra Jordbro Engsø – hvor der indgår mennesker eller som her en aktivitet (Duck Residence) så send det gerne til mette@langmach.dk

Hvad skal det bruges til ?

I samarbejde med Tårup Borgerforening  er vi nu klar til at søge fonde for at (majs)marken ned mod søen bliver til – et sted for alle – med eller uden hund.

Lene Lunghøj , Hedeselskabet, har udarbejdet et spændende projekt ud fra vores input. I kan bl.a. glæde jer til et indhegnet hundelufteområde, en lille frugtlund,små sidde-områder og et lille forløb med overfladevand.

Vi vil gerne overbevise fondene om vores gode  ide-  og fortælle at Jordbro Engsø har mange besøg. Derfor søger vi   fotos med en aktivitet eller mennesker .

Lene vælger de fotos  , der passer godt til projekt formuleringen.

Vi sender første ansøgning afsted start september, og så krydser vi fingre for at komme igang til foråret .

🤞🤞🤞🤞

Mvh Borgerforeningen og Projektgruppen