Invitation til indvielse af jordbro Engsø søndag den 25. august 2019 kl. 10.00 – ca. 10.45

Kære alle

På vegne af Viborg Kommune og Skive Kommune vil vi hermed gerne invitere jer som parter i projektet til:

Indvielse af publikumsfaciliteter ved Jordbro Engsø mellem Knudby og Ørum søndag den 25. august 2019 kl. 10.00 – ca. 10.45.

Mødested: ”Kærhuset”, Gammelstrupvej 8, Knudby, 8831 Løgstrup.

Inviterede: Viborg Byråd, Skive Byråd, lokale samarbejdspartnere, sponsorer, leverandører, naboer, offentligheden og lokalpressen.

Program:

• Kl. 10.00: Velkomst og indvielsestaler ved:
    • Formanden for Viborg Kommunes Klima- og Miljøudvalget Stine Damborg Hust.
    • Formanden for Skive Kommunes Udvalg for Miljø og Teknik Jens Peder Hedevang.
    • Direktør Anne Lawaetz Arhnung, Landbrug & Fødevarer.
    • Formanden for LAG Skive-Viborg LAG Jens Poulsen.
  • Ordstyrer: Konsulent Bendt Nielsen, Ry.
  • Ca. kl. 10.25: Pølser og sodavand/øl til ca. 200 deltagere.
  • Ca. kl. 10.45: Afslutning på indvielsen.

Herefter er der Sømarked – se særskilt annoncering på bl.a. Facebook (Jordbro Engsø).

Alle er velkomne, og I er meget velkomne til at sende indbydelsen videre i jeres netværk.

Arrangører: Viborg Kommune og Skive Kommune i samarbejde med Taarup Borgerforening og Ørum Kultur- og Landsbyforening.

Jann Ribergaard
Biolog/naturformidler