Avisklub?

Her i Knudby abonneres der på mange forskellige aviser.

Selv har vi Politiken og Viborg Stifts Folkeblad men vi ved også, at andre holder Jyllands Posten, Skive Folkeblad, kristeligt dagblad, og sikkert også andre. Hvad om vi på en eller anden måde kunne drage fordel af hinandens aviser?

Vi kan bruge konfirmandstuen i den gamle præstegård på Virksundvej 90.

Her kan vi evt. oprette en slags læsesal, som allerede findes på Biblioteket i Viborg.

Tænkes kan det også, at vi kunne mødes i en slags ”avisklub”, hvor vi kan mødes på bestemte dage og drøfte de artikler, vi synes er oppe i tiden.

I den anledning har vi reserveret konfirmandstuen onsdag d. 8. januar kl. 11. Her kan interesserede møde op til en snak om det ovennævnte.

Selvfølgelig skal vi have kaffe, men så er det bedst, at vi på forhånd kan danne os et overblik over deltagerantallet.

Vi håber på, at mange finder vej denne dag.

Skulle man være forhindret og alligevel interesseret, kan man vise sin interesse gennem en opringning til en af os.

Husk der er parkering umiddelbart efter indkørslen fra Virksundvej.

Venlig hilsen.

Svend Åge Pedersen 21446773