Fjordstien –en fin oplevelse

Takket være mange menneskers velvillige indsats er Fjordstien nu blevet et dejligt sted at gå tur både, når det er tørvejr, og når skyerne læsser masser af vand af til os.

Vi vil gerne takke lodsejerne og kommunen for velvillig accept af planerne, og især vil vi gerne takke de mange frivillige, som ydede en stor indsats med vandafledning, fordeling af flis, beskæring af kanterne, transport af flis m.m. Det er dejligt, at det altid er muligt at finde arbejdskraft, når vi har brug for det.

Borgerforeningen har været tovholder, men renoveringen var nok aldrig kommet i gang uden Ib Thomsens ihærdige forarbejde med beregninger og kontakter.

Til sidst vil vi gerne takke Nordea, som har sponseret materialerne til renoveringen

image.png

Borgerforeningen

PS. Vi holder Skt. Hans ved fiskerhusene for enden af Fjordvej. Der bliver bål, båltale og mulighed for at købe øl og sodavand. (Det er muligt at komme med grene til bålet 3 uger før).

HTML Snippets Powered By : XYZScripts.com