Torsdag den 21. marts kl. 19.00 i Taarup Forsamlingshus

Ved den ordinære generalforsamling som blev afholdt i denne uge, var det ikke muligt at finde 2 nye kandidater til bestyrelsen, derfor afholdes der en ekstraordinær generalforsamling (se bilag)

At være medlem af borgerforeningens bestyrelse kræver ikke meget: Der afholdes ca  10 møder årligt, hver af ca 2 timers varighed. 

Borgerforeningens bestyrelse skal først og fremmest sikre at vi har et forsamlingshus og nogle grønne områder til glæde for alle i Taarup Sogn. 
Det sker ved at bestyrelsen koordinerer de aktiviteter, som forskellige grupper har lyst til at tage fat på. Ud over dette, har bestyrelsen kontakten til Viborg Kommune og sørger for at søge penge fra de forskellige puljemidler kommunen stiller til rådighed
Det er hovedsagelig kasseren og formanden som er kontaktpersoner til Viborg kommune
Det sker at bestyrelsen selv arrangereren fællesspisning, eller tager initiativ til en rengøringsdag/arbejdsdag, men hvor meget man ønsker at byde ind med, er jo op til en selv.
Det er vigtigt at bestyrelsen afspejler befolkningen:
Unge og ældre (og dem midt imellem)
Folk som lige er flyttet til området og dem der har boet her i generationer. 
Mænd og kvinder
Hvis du ikke er medlem så fortvivl ikke, du kan nå at melde dig ind inden den ekstraordinære generalforsamling.
Vil du læste mere om foreningen så gå ind på vores nye hjemmeside:
Taarup Borgerforening har brug for dig og dine input i bestyrelsesarbejdet……..
image.png


Område med vedhæftede 
HTML Snippets Powered By : XYZScripts.com